DET KAN VI OGSÅ

 

EFTERSERVICERING

Såfremt en kunde har spørgsmål til et produkt eller mod forventning har et problem med et produkt, er det en højt prioriteret opgave for os at hjælpe/udbedre.

Vi bruger energi på registrering af problemer/udfordringer ved et produkt, så vi kan indgå i en konstruktiv dialog omkring evt. tilpasningsbehov for et produkt i samarbejde med vor kunde, og i den forbindelse, er vi vant til at arbejde med informations/kommunikations portaler, så deling af information er optimal.

 

DISPONERING

Samarbejde med vore kunders disponenter er helt normalt, så vi i fællesskab forsøger at sikre at have de ønskede varer til rådighed på de rigtige tidspunkter, således at et salg kan effektueres, men samtidig at lagerbindinger holdes på et tilfredsstillende niveau.

 

LOGISTIK / LAGER

Vi har lagerfaciliteter til rådighed, hvor vi er vant til at lagre, pakke og distribuere vore kunders produkter efter vore kunders anvisninger og leveringsintervaller.

 

OPTIMERING

Vi er altid interesseret i at optimere samarbejder, processer mv., og vi er vant til at blive målt på forskellige KPI tal, som kan være medvirkende til at få klarhed over, hvor der kan være optimerings muligheder.